مقالات سایت

مطالعه مقالات و مطالب مرتبط به یادگیری زبان در افزایش انگیزه و یافتن راه حل های سریع و آسان را برای شما به ارمغان می آورد.

ده نکته در یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

مقاله ای که ملاحظه می فرمایید اقتباسی از مقاله خانم بس نیکولاس پیرامون آموزش آنلاین زبان انگلیسی می باشد.

امروزه با درگیر شدن مردم در روزمرگی و پیشرفتهای روز افزون تکنولوژی، اهمیت مدیریت زمان یک مقوله اجتناب ناپذیر می باشد. شاید شما بارها و بارها این عبارت را شنیده یا بیان کرده اید: (( دوست دارم زبان یادبگیرم ولی وقتش را ندارم!)). حال این عبارت برای بسیاری از علاقه مندی های زندگی نیز تکرار شده است.

با توجه به تغییراتی که در جامعه و نحوه استفاده از فضای مجازی در حال رخ دادن است، توصیه ما به علاقه مندانی که جهت یادگیری زبان انگلیسی وقت کافی را جهت حضور در کلاسهای حضوری ندارند، یادگیری آنلاین و جازی زبان انگلیسی را توصیه می کنیم. امروزه سیستم های اینترنتی به قدری قدرتمند شده اند که شرکت در کلاسهای آموزش مجازی زبان به راحتی برای هر شخصی میسر می باشد.

امروزه با یک کلیک می توانیم با مردم در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنیم. می توانیم معلومات و اطلاعات خود را با میلیونها نفر در جهان به اشتراک بگذاریم. هر روزه بدون آنکه به خارج از کشور مسافرت کنیم، زبان های خارجی مختلفی را می شنویم. کلاسهای زبان می توانند به صورت آنلاین برگزار شوند.با یک بررسی در گوگل می توانیم به منابع آموزش مختلف دست پیدا کنیم. اینترنت نحوه دسترسی ما به اطلاعات و یادگیری زبان را به کلی تغییر داده است.

بهتر است به یاد داشته باشد که یادگیری آنلاین زبان انگلیسی، تنها به نشستن در مقابل کامپیوتر خلاصه نمی شود و می بایست همینطور که در حرکت و فعالیتهای روزانه هستید به همراه موبایل، تبلت و آی پد خود مشغول یادگیری باشید. باید قبول کنیم که اینترنت نحوه رفتار ما را تحت تاثیر قرار داده است و با روی کار آمدن اپلیکیشن و نرم افزارهای جدید، روند تغییر زندگی نیز ادامه خواهد داشت.

online examination

در اینجا به10 نکته در یادگیری آنلاین زبان انگلیسی اشاره می کنیم.

1.یادگیری آنلاین زبان انگلیسی:

این گونه اپلیکیشن ها امکانات رایگان برقراری تماس تصویری را برای شما امکان پذیر می کنند. از این طریق می توانید دانش خود را با دیگران سهیم شوید و به تبادل اطلاعات با دوستان یا معلم خود بپردازید.

2. به رادیو های انگلیسی زبان گوش دهید:

امروزه با کمک اینترنت می توانید به کانالهای مختلف رادیویی که به صورت انگلیسی پخش می شوند، با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید و همچنین از برنامه های آموزش زبانی که جهت فراگیران زبان انگلیسی تدارک دیده اند بهره مند شوید. برای موبایل نیز می توانید از اپلیکیشن هایی نظیر flip برای جمع آوری و اتصال به این کانال ها استفاده کنید.

3. روزنامه های انگلیسی را از طریق موبایل، تبلت و یا کامپیوتر خود مطالعه نمایید:

بسیاری از روزنامه های ملی و بین المللی دارای اپلیکیشن و برنامه های موبایل می باشند که شما از طریق دانلود آنها می توانید با یک کلیک به روزنامه ها دسترسی پیدا کنید. جالب است که تنها توجه به تیتر های خبری روزنامه ها می تواند در یادگیری زبان انگلیسی شما اثر چشم گیری داشته باشد. آیا قبل از آنکه اینترنت اینگونه فراگیر شود چنین امکاناتی وجود داشت؟

4. در کلاسهای آنلاین آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید:

در اینترنت سایتهای زیادی یافت می شوند که انگلیسی را چه به صورت خصوصی و چه گروهی از طریق برگزاری کلاسهای آنلاین و اینترنتی تدریس می کنند. که یکی از آنها وب سایت آموزش آنلاین و مجازی زبان انگلیسی (www.learnlanguageonline.ir)  می باشد.

5. از فلش کارت های اینترنتی استفاده کنید:

فلش کارت های اینترنتی یک ابزار بی نظیر جهت یادگیری زبان انگلیسی می باشند. آنها به شما معلومات لغتی زیادی را انتقال می دهند و شما را وادار می کنند که از معلومات قبلی خود نیز استفاده کنید.

6. یک دوست مکاتبه ای زبانی پیدا کنید:

شما از طریق اینترنت می توانید یک دوست مکاتبه ای پیدا کنید و از طریق چت، اسکایپ، ارسال ایمیل با هم در ارتباط باشید. سرویس هایی چون interpals به شما کمک می کنند که دوستانی هم سطح دانش زبانی خود پیدا کنید . بسیاری از افراد چون تیم دانر که به چند زبان مسلط هستند از همین راه به یادگیری و تمرین زبانهای مختلف پرداخته اند.

7. از دروس آنلاین ساده که مورد علاقه شماست استفاده کنید:

با گشتی در اینترنت به تعداد بسیار زیادی از تکنیکهای آموزش زبان انگلیسی برخورد می کنید. مثلا درس هایی که بر حفظ کلمات تاکید دارند و یا دوره هایی که به شما پیشتهاد می دهند هر روز تنها پنج دقیقه را به یادگیری تعدادی کلمه جدید بپردازید. اگر شما این تکنیک را به صورت مداوم پیگیری کنید مطمن باشید نتایج خارق العاده آن را خواهید دید.

8. از سایت یو تیوب(youtube) استفاده کنید:

موزیک ویدئو ها، ویدئو کلیپ های جذاب و تبلیغات به شما کمک فراوانی می کنند و حتی شما شگفت زده خواهید شد که بخشی از آنها را متوجه می شوید. سعی کنید شعر انگلیسی یاد بگیرید و آن را در صحبتهای خود نیز بکار برید.

9. یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

برخی متن های کوتاه را سعی کنید ترجمه کنید و بعد آن را در google translate قرار دهید تا ببینید تا چه حد متن را درست ترجمه کرده اید.

10. از نرم افزارهای دیکشنری که بر روی موبایل نصب می شوند استفاده کنید:

دیکشنری های بسیار خوبی وجود دارند که بر روی موبایل نصب می شوند و برای زبان آموزان و استادان طراحی شده اند. یکی از دیکشنری های خوبی که به شما توصیه می کنیم Dict.ccمی باشد.

ما سعی کردیم 10 مورد از روشهای کارآمدی که در یادگیری اینترنتی زبان انگلیسی موثر هستند را به شما معرفی کنید.

در اینجا توصیه می کنیم به دلیل گستردگی فضای اینترنت و وجود بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون صفحه اینترنتی، سعی نکنید راههای زیادی را جز این شاخص ها که معرفی شد در یادگیری آنلاین و اینترنتی زبان انگلیسی امتحان کنید، زیرا احتمال آنکه مسیر را به بیراهه روید زیاد است.

همچنین جهت مشاهده مقاله مرتبط به این موضوع تحت عنوان آموزش مجازی زبان انگلیسی یا آموزش حضوری؟ کلیک نمایید.

گرداوری و ترجمه:

محمد میلاد فروردین

مدیر سایت آموزش آنلاین و مجازی زبان انگلیسی

www.learnlanguageonline.ir

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید

مطالب مرتبط

ترم بهار دوره های آموزش مجازی زبان انگلی

ثبت نام آنلاین ترم بهار دوره های مجازی آموزش زبان

نحوه کار اساتید در آموزش مجازی زبان انگل

نحوه کار اساتید در آموزش مجازی زبان انگلیسی در سا

بهترین سن برای شروع یادگیری زبان دوم کدا

جوابی که به شما می دهیم بسیار متفاوت از دیگر جوابه

آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی با ارائه خدمات آنلاین، مجری برگزاری دوره های تربیت مربی زبان انگلیسی و مکالمه در رده های سنی جوانان می باشد.

آدرس:فارس - استهبان - بلوار قائم - ساختمان روبروی بانک مسکن - طبقه دوم | کدپستی:7451955657

تلفن ثابت:  07153233001
همراه:       09171308145