مقالات سایت

مطالعه مقالات و مطالب مرتبط به یادگیری زبان در افزایش انگیزه و یافتن راه حل های سریع و آسان را برای شما به ارمغان می آورد.

موثر ترین راه های یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی را می توان به دو بخش تقسیم کرد: ورودی  و خروجی
ورودی شامل خواندن متن و گوش دادن، در حالی که خروجی ها شامل نوشتن و صحبت کردن می شود. واضح است برای داشتن  بازده و خروجی مناسب، شما می بایست به حد مطلوبی ورودی دریافت کنید. هرچه بیشتر بخوانید و گوش دهید آنگاه شما در صحبت کردن و نوشتن ماهرتر خواهید شد.
به زمان یادگیری یک کودک فکر کنید، او حدود دو سال گوش فرا می دهد و بعد از آن شروع به صحبت کردن می کند ولی در تعجب هستم چرا افراد در سنین بالاتر حاضر نیستند مانند دوران نوزادی و کودکی خود به میزان قابل توجهی ورودی دریافت کنند و تنها توجه خود را بر خروجی ها می گذارند!؟

 

ورودی ها (خواندن و نوشتن)

خواندن
در روز حد اقل پنج کلمه جدید بیاموزید. توصیه من به شما این است که از فلش کارتهایی استفاده کنید که در یک طرف آن کلمه جدید و در سوی دیگر آن معنای کلمه نوشته شده باشد. کارتها را در جعبه ای (مثلا جعبه لایتنر) نگه داری کنید و داعما با خوندن کلمه سعی کنید تا معنای آن را بگویید. معانی را تا حد امکان به صورت کوتاه و مختصر بنویسید. پنج تا هفت کلمه در روز عالیست. اگر شما در هر روز پنج کلمه را باد بگیرید، آنگاه در هر سال ۱۸۲۵ کلمه یاد گرفته اید. به این نکته توجه کنید که یک دانش آموز دبیرستانی برای دروس خود بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ کلمه را می داند. شما در مدت کوتاهی (حدود ۳ سال) خواهید دید دامنه لغات شما به حدی رسیده است که مطالب نوشتاری را در حد یک دانش آموز دبیرستانی انگلیسی زبان، کاملا می شناسید و درک می کنید. گوش دادن
هرچه بیشتر به گوش دادن زبان انگلیسی بپردازید، آنگاه بهتر می توانید از کلمات استفاده کنید. توصیه من این است که به رادیو انگلیسی زبان و یا فایل های صوتی گوش دهید. شما می توانید هنگام رانندگی، آشپزی و یا پیاده روی به این کار بپردازید. حتی میتوانید از فایلهای صوتی که مربوط به داستانهای کوتاه و ساده است استفاده نماید.

effective ways خروجی ها (نوشتن و صحبت کردن) نوشتن
سعی کنید روزانه حدود ۵۰۰ کلمه بنویسید. با نوشتن روزانه، هر چه را که یاد گرفته اید در شما تقویت می شود. همچنین این کار شما را وادار می کند تا نسبت به درستی آنچه که می نویسید مرتب سوال کنید. این کار باعث می شود تا اطلاعات وسیعی که در ضمیر ناخودآگاه شما وجود دارند سازماندهی شوند. در باره هر چیز که دوست دارید بنویسید ولی سعی کنید که خود را با استفاده از کلمات و ساختارهای گرامری جدید به چالش دعوت کنید. صحبت کردن
بلند بخوانید. بلند خواندن یک تمرین عالی برای صحبت کردن می باشد. با بلند خواندن شما انگلیسی را از لحاظ کاربرد گرامری صحیح یادخواهید گرفت. به خاطر داشته باشید که از اشتباه کردن نترسید و اشتباهات معمولی جزوی از یادگیری است. بلند خواندن از روی متن باعث می شود تا اشتباهات شما به حد اقل برسد و جملات را از ابتدا به صورت صحیح یاد بگیرید. در یک مکالمه یکساعته شما ممکن است در نیم ساعت اول با تعداد زیادی اشتباه در بکارگیری کلمات و ساختارها مواجه شوید ولی با بلند خواندن، شما می توانید به مدت یک ساعت بدون اشتباه گرامری صحبت کنید. در اینجا به شما می گویم هیچ رازی در یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد و تنها تکرار و تمرین است که باعث یادگیری می شود.

شما می توانید سوالات خود را از بخش مشاوره رایگان از ما بپرسید و در کمتر از ۲۴ ساعت جواب خود را دریافت کنید.

محمد میلاد فروردین

مدیر آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی

www.learnlanguageonline.ir

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید

مطالب مرتبط

راهنمای نصب و راه اندازی

جهت راحتی در استفاده از سامانه آموزش مجازی، دو فای

ترم بهار دوره های آموزش مجازی زبان انگلی

ثبت نام آنلاین ترم بهار دوره های مجازی آموزش زبان

برگزاری آزمون روش های تدریس

 اولین جلسه توجیهی و آزمون روش های تدریس زبان انگل

آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی با ارائه خدمات آنلاین، مجری برگزاری دوره های تربیت مربی زبان انگلیسی و مکالمه در رده های سنی جوانان می باشد.

آدرس:فارس - استهبان - بلوار قائم - ساختمان روبروی بانک مسکن - طبقه دوم | کدپستی:7451955657

تلفن ثابت:  07153233001
همراه:       09171308145